Ensam med "syrrorna" när matte och husse jobbade...

I dag har jag varit såååå duktig. Jag och Matte tog en lång promenad efter frukosten och sen gick matte med "brorsan" till fritids ....hon kom hem lite snabbt och såg till att jag var okey innan hon gick till bussen, för allt var ju bara bra med mig och jag gick och la mig och sov. Matte har ringt hem då och då under dagen och kollat läget men jag har mest sovit. När matte kom hem gick jag och "syrrorna" på picknick på baksidan....det är så härligt att sitta i gröngräset.



Sen åkte matte och husse och handlade och när dom kom hem fick jag en tshirt såååå fin blev jag, ja lite stor var den nog men det är okey....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0