Stamtavlan har anlänt!

Och man kan väl säga att det finns lite att leva upp till så vi ska verkligen göra vårat yttersta för att förvalta det arvet. Vi börjar lite försiktigt med valpkursen som startar den 26 augusti .... www.sofiashundskola.se


Och vackert utformad var den också



Ja vad händer annars då ja det är väl inte så mkt nytt att berätta....jag har hittat några skojiga kamrater men tyvärr fortfarande bara STORA killar och tjejer som inte riktigt kan leka med mig. Dom vill liksom mest sätta tassarna på mig och då pratar vi tassar....den ena polarn är rottweiler ....en annan var blandning mellan boxer och bulldog rackarns att hon är stor den tjejen.


Kommentarer
Postat av: Viggo

Hej ! Jag har själv funderingar på att köpa en mops genom mopsförmedlingen, undrar bara hur du tyckte allt gick ? Fick du inte stamtavlan direkt? mala mig gärna.



2009-08-31 @ 14:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0