En mops gör entré

Hej

Det är jag som är Moppe och här kommer jag lämna mina dagliga avtryck...voff *viftar på svansen*



Jag är född den 23 april 2009 i Tjeckien så jag har rest långt för att komma till min nya familj. Först reste jag och mina kullbröder från Tjeckien till Halmstad med mina mopsförmedlare Josef och Hana http://www.mopsformedlingen.se/ där kom matte och husse och hämtade mig ...så har jag åkte bil i 42 mil hem till Stockholm.



Bilresan gick jättebra ....vi stannade många gånger och jag fick nosa runt lite ....men mest så gjorde jag min favoritsyssla ZZZZov. Jag återkommer senare med vidare information mat och sov klockan ringde just ...dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej! Fanny heter jag och är intresserad av en liten mops precis som Moppe. Jag har varit i kontakt med mopsförmedlingen och de refererade till bla er! Jag vill bara höra om allt gått bra, om Moppe mått bra och allt varit så fint som det ska när man skaffar en liten hund.



Mvh

Fanny

2010-03-10 @ 20:14:02
URL: http://magicmirror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0