Häromdagen var vi till Tallkrogen....

Ja vi skulle lämna in Frejas dator ...så matte tog med sig "bärselet" och gosefilten eftersom det skulle bli en låååångpromenad så får man ju förstå att jag är en alldeles för liten kille för det utdraget. Så nyfiken begav jag mig i väg. Och det fanns mkt och se vill jag lova. Vare sig man ser det från min höjd eller bärhöjd. Men man blir trött också och då är det ju tur att "bärselet" finns så man kan få sova på vägen.

Här är en bild på mig och matte när vi åker tunnelbanan....ja vi gjorde det hem. Sen kom husse och hämtade oss med bilen i FC för regnet ööööset  ner. Tunnelbana var helt okey det också.



För det blir ju tungt för matte att bära mig på armen



ZZZZZZZZZZZZZZ sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0