Husses semester är slut...buhu buhu

Lilla jag blir ju såå ledsen ju när min husse ska gå. Matte busade lite med mig så jag skulle få annat att tänka på och slapp sitta vid dörren. Snart ska jag äta lite frukost och gå en promenad till brevlådan....så försäkringsbolaget drar försäkringspremien med autogiro nästa gång......

Matte har möblera om hela vardagsrummet så det inte finns något bus att hitta på för att retas ,,,hmmm jag som just kommit på att man kan krypa in under bäddsoffan så tjoff så bäddade matte i hop den....Och nu har jag skjutit in min godisleksak under fåtöjen ...vad göra nu...för krafsa på möblerna får man inte !!! Eller??? Om jag lägger huvudet på sne då??? Sitter mitt allra finaste då??? Valpögonen då??? Nope inget funkar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0