Kloklippningen gick superbra...

Jag, matte och Freja gick till djuraffären och fick hjälp med manikyren. Och inte var det några problem heller jag skötte mig som den stjärna jag är. Jag satt still i mattes famn och sa inte ett knyst ...jag inte så mkt som nosade på klosaxen ens hmmm matte hade nog räknat med något annat ...där ser du matte man ska inte tro på allt man läser. Jag är ju så van vid att du trycker och känner på mina tassar i tid och otid så det där var en enkel match. Så efter manikyren sov jag i mattes famn som en stock hela vägen hem.....

Tyvärr hade ju matte glömt kameran så några bilder blev det ju inte...ja ja en annan gång kanske.

På kvällen när husse kom hem åkte vi iväg till Ågesta och promenerade och vet ni va min mage är sig själv igen häääärligt! Så jag gissar väl att det blir avmaskning i dagarna då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0