Min första dag i mitt nya hem....

Ja den första natten gick ju jättebra ...inga problem med kisseriet. Ja matte och husse har väl inte riktigt lärt sig att tyda mina signaler än, men jag kan ju det här rätt bra. Jag kan redan sitta innan jag får min mat och väntar på varsågod. Jag sover ju väldigt mkt som vi småkillar gör. Men akta er att jag kan busa när tillfälle ges.



Och ni ska bara veta hur många vi är i min familj....när jag, matte och husse kom hem var Freja hemma och tog emot oss. Så då var vi 4 ....senare under söndagen kom Mathias och Julia och vid 20 tiden åkte vi bilen in till Östra station och hämtade Alex från kollobussen. Så var vi 7 och tänk hur mkt kel det blir ...inte undra på att man trivs ....bäst att ladda batterierna för morgondagen då kommer ytterligare en familjemedlem Caroline....zzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0