Orolig mage

Magen vill inte riktigt ge me sig....matte är orolig. Men idag ska vi i alla fall i väg för lite manikyr på djuraffären får väl se hur det går. Matte hoppas att i framtiden kunna klippa dom i alla fall när hon är mer säker på hur man gör. I går åkte vi till Kungens kurva för att lämna in Frejas dator som vanligt så passade jag på att njuta av bilfärden med en liten tupplur. På kvällen var Rosi, Leo, Martin och Sammy här och åt mat hemma hos oss. I morse när jag var ute med husse och matte innan husses skulle gå till jobbet så mötte vi en pudeldam oj va det var läskigt ....jag hoppade upp hos husse och satt där och darrade ..... Ja hon pratade mkt och högt den där damen så inte undra på att man blev lite skakig!

Nu sover jag som bäst




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0