En liten hälsning från Moppe

Hejsan hoppsan här är det full fart....dagarna flyger fram. Jag har börjat visa vem som bestämmer minst sagt och om inte matte och husse ger mig den uppmärksamhet jag förtjänar det vill säga ALL uppmärksamhet, så pinkar jag lite inne så blir det fart på dom. I dag tog jag mod till mig och lyfte benet mot bokhyllan hmmm

Så har jag övat upp mina stämband i hop med mina kompisar Diesel, Willy, Hercules, Alma och Chico så nu vet jag hur man skäller och det behövs egentligen ingen direkt orsak utan jag skäller lite då och då om man säger så.

Jag har tagit till mig Walles taktik med att ta mig upp på fönsterbrädan ....så sitter jag där mellan blommor och vattenpipor....

Min favorit på dagen är tandborstningen .....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0