Lek med Walter i Ågesta

I dag åkte jag och husse till Ågesta för att träffa min kompis Walter från valpkursen. Men jag och husse var där lite tidigare så då han jag leka lite med en annan hund först å gissa vad jag tyckte det var roligt att retas med den stora hunden. Men som tur är så är dom flesta stora hundarna snälla mot mig som jag har träffat. sen kom då äntligen Walter som är i min egen storlek å vi hade det väldigt roligt i gräset det är ju så skönt att få springa fritt utan att vara fast i ett koppel. ja som alla andra roliga stunder så springer ju tiden i väg å det vart dags för oss att åka hem igen å gissa vad jag va trött då jag slockna på en gång i bilen. så nu väntar jag bara på nästa träff


Kommentarer
Postat av: Valter

Det var jätteroligt att leka med dig, sov nästan hela dagen sen när jag kom hem. Imorgon åker jag till Gotland i några dagar men sen skulle jag gärna ses igen när jag kommer hem!



Voff Voff Valter

2009-10-22 @ 23:33:17
Postat av: Anonym

Va kul att åka till Gotland ...hur tyckte du att det var att åka båt? Hade dom fixat det bra för oss fyrfotingar ombord? Hör av dig när du kommer hem kanske vi kan hitta på nåt?



Voff Voff Moppe

2009-10-25 @ 20:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0